Menu

Navrhovanie letákov

24 októbra 2019 - Bez kategorii
Navrhovanie letákov

Základom je dobrý dizajn letákov. Leták môže byť efektívnym reklamným médiom a kľúčom k úspechu vašej spoločnosti. Dôležité sú prvé dojmy. Čím lepšie – tým väčšia je pravdepodobnosť, že potenciálny zákazník bude mať o vašu ponuku záujem. Ďalej uvádzame niektoré základné informácie o tom, ako by mal vyzerať profesionálny leták spoločnosti.

Ako navrhnúť leták?

Pri návrhu letáku je dôležitý nielen samotný obsah, ale aj správny vzhľad a dizajn (viac tu). Celý by mal harmonizovať s firemnou identitou, pričom by sa mala brať do úvahy farebná schéma, jedno písmo, riadkovanie a odrážky odsekov. Na tento účel sa oplatí použiť stovky hotových šablón dostupných na webe a spomedzi nich vybrať ten, ktorý sa najviac hodí pre vašu ponuku.

Pri výbere najlepšieho projektu by ste si mali položiť niekoľko základných otázok. Zamyslite sa nad tým, čo presne chcete prostredníctvom tejto písomnej informácie dosiahnuť. Chcete ho použiť na informačné účely – vďaka nemu by sa mal zákazník dozvedieť o existencii vašej spoločnosti? Alebo chcete radšej vzbudiť jeho záujem a následne mu ponúknuť svoje služby?

Nezabudnite, že leták slúži len na rozsievanie záujmu a vzbudenie zvedavosti u príjemcu, nie na sprostredkovanie všetkých vedomostí a vyčerpanie témy. Účinný leták je preto čitateľný, zaujímavý a heslovitý. V tomto prípade bude fungovať pravidlo, že menej je niekedy viac. Na prvý pohľad informujte príjemcu o tom, čo ponúkate. Nemenej dôležité je poskytnúť zákazníkovi dôvod, prečo si chce nechať materiál: zľavový kupón alebo vstupenka – sú vždy milo vítané.

JustPrint

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *