Menu

3 nápady na originálny leták

7 novembra 2019 - Letaky
3 nápady na originálny leták

Reklamné letáky majú obrovský marketingový potenciál – avšak nie každá firma ho vie úplne využiť. Pozrite si niekoľko nápadov na kreatívne letáky a nechajte sa inšpirovať.

Letáky v EKO štýle

Ekologické trendy sú čoraz populárnejšie a budú pozitívne chápané vo väčšine odvetviach. Pri navrhovaní reklamných materiálov sa oplatí zohľadniť ekologické prvky. Je to možné urobiť na mnoho spôsobov – nielen prostredníctvom obsahu, ale aj výberu podkladu a materiálov, na akých vykonáme naše materiály.

Jedným z najlacnejších a najjednoduchších riešení je urobenie tlače letákov na ekologickom papieri. Na trhu je v súčasnosti obrovský výber rozličných druhov ekologických papierov. Odlišujú sa nielen gramážou, ale aj textúrou a farbou.

Oplatí sa zvážiť tlač letákov na ofsetovom papieri – tie na väčšej gramáži sa prezentujú skutočne impozantne a môžu byť využívané aj na tlač pozvánok alebo pozdravov. Ak chcete mať originálne letáky, oplatí sa zvážiť taktiež výber sulfátového podkladu – s trochu drsnou, prírodnou faktúrou. Je to nadčasový, dizajnérsky podklad, vďaka ktorému bude reklama štýlová.

Viete, že?

Ak Vám záleží na tom, aby ste na sivom/tmavom podklade získali farby výrazné ako britva – použite bielu podtlač.

Iným nápadom na kreatívne letáky v EKO štýle je použitie ekologického podkladu, ktorý obsahuje špeciálne pripravené semienka. Papier tohto typu je podrobovaný prírodnej recyklácii, ba čo viac, vďaka semienkam v ňom umiestneným – po zasadení do zeme – začne naša reklama klíčiť. Doslovne!

výroba letákov

Originálne letáky

Okrem dizajnérskeho podkladu letákov sa oplatí zvážiť aj využitie atypického vysekávača pri našom projekte. Výnimočné tvary, zaujímavé a vtipné zárezy – môžu mať väčšiu hodnotu ako najväčší náklad firemných katalógov. Ak chcete poskytnúť informáciu o tom, že daná firma je inovačná – nepíšte o tom, ale to jednoducho ukážte. Neexistuje hotový recept na originálny leták – dôležité je, aby bol unikátny a prispôsobený nielen k špecifiku firmy, ale aj očakávaniam danej cieľovej skupiny. Niekoľko príkladov letákov, ktoré sú nielen zaujímavé, ale taktiež pritiahnu pozornosť adresátov. A to najdôležitejšie – čiže to, že sú prispôsobené k danej firme a priťahujú pozornosť – už od prvého pohľadu.

Originálny reklamný leták

Na koniec zacitujeme veľmi populárnu radu – avšak nie bez dôvodu. Ak nemáte čas, ani rozpočet na navrhovanie kreatívnych, personalizovaných výroba letákov, oplatí sa siahnuť po zlatú radu.

Ak chcete, aby zákazník daný leták schoval – dajte mu jednoducho dôvod. Tým dôvodom môže byť zaujímavý návrh (viď vyššie) alebo niečo priamejšie – čiže grátis. Na letáku môžete teda umiestniť jednoducho zľavovú poukážku (platná po predložení letáka), pozvánku na bezplatný zákrok alebo kupón na špeciálny darček od firmy. Jednoduché riešenie, avšak – čo nebudeme veľa hovoriť – jednoducho funkčné!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *