
Ak si myslíte, že táto téma je oklepaná a Zákazníci sú zasypávaní stolovými kalendármi a nechcú ich už ďalej prijímať – mýlite sa.
Na trhu je veľa stolových kalendárov a Zákazníci nechcú akceptovať slabé kalendáre. Majú na výber a preto si vyberajú kalendáre, ktoré majú to niečo, sú praktickejšie, estetické, solídne alebo kreatívne.
V jesennej a zimnej sezóne každý deň zodpovedáme asi tucet otázok o vykonanie firemných kalendárov. Ich popularita sa neznižuje. Čitateľný, graficky zaujímavý, vybavený praktickými informáciami alebo ďalšími atribútmi stolový kalendár je skvelým reklamným predmetom. Takýto stolový kalendár je celoročným užitočným pomocníkom pre zapracovaných manažérov, obchodníkov, šéfov.
Ktoré funkcie si zákazníci cenia v stolových kalendároch najviac?
Naše bohaté skúsenosti s výrobou kalendárov ukazujú, že najžiadanejšími vlastnosťami dobrého stolového kalendára sú:
- Vyvážená veľkosť: najmenej A5, nie väčšia ako A4. Tento formát zaberá málo miesta a je dostatočne veľký na to, aby zostal čitateľný a mal priestor na anotácie.
- Týždenné rozloženie – najvyhľadávanejšie, užitočné pri plánovaní. Je ľahké nájsť mesiac či jednotlivé týždne,
- Číslovanie týždňov – nie každý kalendár ho má a pritom to stojí za to. Mnoho Zákazníkov pracuje v týždennom doručovacom systéme. Zákazníci používajú oficiálne číslovanie týždňov na stanovenie konečných termínov na realizáciu, dodanie a vyzdvihnutie tovaru alebo služieb.
- Miesto pre svoje vlastné poznámky – tzv. „must have”. Zväčšené okienko a pole na poznámky – tieto kalendáre sa vypredajú ako „prvé“.
- Farebná špirála – v kovovej špirále je niečo magnetické. Predáva sa skvele v stolových kalendároch, rovnako ako v notesoch a plánovačoch. Niet divu, že je veľmi praktická, spája stránky natrvalo a dobre vyzerá.
- Ďalšie reklamné predmety – môže to byť notes s odtrhávacími kartičkami pripevnenými k základni alebo zopnutý špirálou s kalendárom. Ďalším nápadom je sada samolepiacich bločkov. Alebo možno pero, zásuvka na drobnosti, nálepky na použitie v kalendári? Jednoducho niečo extra.
Nápady pre stolové kalendáre
Keď hovoríme o niečom „extra“ – máme predstavu o tom, ako ohromiť zákazníka v „oklepanej“ téme stolových kalendárov. Pripravte si s nami pohyblivý stolový kalendár s roletkou: 2 v 1.
Dva obrazy, inteligentný mechanizmus prenikania a vzniká zaujímavá, vtipná, originálna a nezabudnuteľná správa.
Stolový kalendár s pohyblivým obrázkom – reklamný predmet, ktorý môže obsahovať všetky požadované funkcie a dokonca aj niečo viac. To je niečo, čo nemajú ostatné, možno rovnako praktické a vo všetkých ohľadoch správne stolové kalendáre. Kalendár s roletkou je novinka, využite ju skôr, ako sa rozšíri a stratí svoju silu prekvapenia.