
Reklamné nálepky sú jedným z najviac podceňovaných reklamných médií. Sú na toľko univerzálne, že je možné ich využiť mnohými tvorivými spôsobmi. Ich hlavnou výhodou sú nízke výrobné náklady, vďaka ktorým si ich môžu dovoliť aj tie najmenšie firmy. V súčasnosti poskytuje tlač nálepiek neobmedzené možnosti dizajnu, preto záleží len od našej fantázie a kreativity, ako ich použijeme.
Ako môžeme používať reklamné nálepky:
- Pridávanie k nákupom – môžu to byť klasické reklamné nálepky s logom firmy a reklamným sloganom, ale tiež nálepky, ktoré budú pre zákazníka užitočné na iný účel a zároveň budú propagovať našu firmu. V tomto prípade budú napríklad vhodné informačné nálepky na auto.
- Vernostný systém – pre našich zákazníkov môžeme vytvoriť vernostný systém. Zhromaždenie čo najväčšieho počtu nálepiek pridávaných do každého nákupu bude mať za následok zaujímavý bonus alebo zľavu. Bude to perfektná motivácia na ďalšie nákupy
- Dekorácia tašiek – vďaka reklamným nálepkám môžeme znížiť náklady na produkciu tašiek na balenie našich výrobkov. Stačí si objednať klasické, najlacnejšie papierové tašky a potom ich ozdobiť firemnými nálepkami. Účinok bude vynikajúci a náklady na vykonanie veľmi nízke.
Ako navrhnúť tlač reklamných nálepiek:
- Výber veľkosti a tvaru – všetko záleží na tom, čo chceme dať na reklamnú nálepku a na čo sa daná nálepka použije
- Príprava obsahu – pretože povrch nie je príliš veľký, musíme sa rozhodnúť, ktoré informácie naň dať, aby bol celý projekt čitateľný a prehľadný
- Výber grafiky – môže to byť logo firmy alebo obrázok, ktorý bude spojený s naším produktom alebo službami
- Výber farieb – najdôležitejšou úlohou nálepky je prilákať pohľad potenciálneho zákazníka. Výber farieb musí byť taký, aby naša nálepka vynikala medzi ostatnými
Reklamné nálepky sú vynikajúcim reklamným médiom. Okrem toho sú lacné a ľahko sa pripravujú. Nálepky môžeme umiestniť všade a to, ako ich použijeme, závisí iba od našej vynaliezavosti. Tento typ reklamného predmetu bude ideálny pre veľké korporácie, ako aj pre malé, regionálne firmy.